Friday, July 23, 2010

Apa kata orang tentang As Syifa'?

"Rata-rata remaja seperti saya yang sudah menemukan Sabun Laut Mati As Syifa' tidak mahu berganjak bertukar kepada produk lain. Harganya murah, tetapi hasil yang kami dapati seperti membelanjakan wang yang banyak. Kulit menjadi lebih cerah, lebih bersih dan rasa semulajadi. Cubalah Sabun Laut Mati!!"

"Ramai pelajar yang menggunakan minyak dhob. Selain harga yang murah, kami dapat mengambil khasiat dari pati dhob yang sukar didapati. Minyak dhob bagus digunakan untuk menyembuhkan luka dengan segera, menghilangkan parut luka terutama apabila terkena minyak panas."


"Minyak dhob -Bagus apabila dibuat urut kerana sekadar sapuan kelegaan akan terasa"

"Saya sudah cuba lemak unta. Harganya murah dan membantu masalah gatal-gatal kulit"

"Minyak zaitun - Amat bagus jika diamalkan untuk mendapat rambut yang lebat, hitam dan lembut tidak kira lelaki atau perempuan"

"Herba Katuna -Apabila dipakai sebagai skrub muka menjadikan wajah menjadi bersih dan tegang."

"Libanah -Walau rasanya agak pahit sedikit tetapi ia membantu saya sebagai seorang pelajar. Mudah belajar dan mudah menghafaz kalau diamalkan."

"Produk As Syifa' banyak diambil oleh pelajar-pelajar terutama Pil Barakah. Ia sebagai supplement tambahan yang sangat mudah diambil dan kesannya boleh nampak serta merta. Pil Barakah juga banyak diambil oleh orang yang sudah berumur menjadikan Pil Barakah semakin popular dengan khasiatnya tidak terhingga. Hadis nabi Habbatus Sauda ubat segala penyakit kecuali tua"

"Habbatusauda boleh diambil secara kapsul, cecair mahupun berbentuk madu yang dicampur habbatus sauda. Para pelajar digalakkan mengamalkan sunnah nabi kerana selain habbatussauda, madu banyak membantu dalam kehidupan seorang muslim. Apabila sakit, carilah madu terlebih dahulu!"

TERIMA KASIH AS SYIFA'

No comments:

Post a Comment